A Pro Klinimed XXI Kft. minőségpolitikája
Stratégiai irányvonalunknak megfelelően szolgáltatásunkban a minőséget alapvető célként kezeljük. A Kft. vezetősége az alapítás óta elkötelezett a szolgáltatás és a berendezések legjobb minősége iránt. Alapvető igényünk a minőségi színvonal és annak állandó emelése, és ez fontos feltétele versenyképességünk megőrzésének és a piacon maradásunknak az állandóan változó gazdasági körülmények között.
Ezért
- Elegendő időt fordítunk a szolgáltatásunkat és termékeinket igénybe vevők igényeinek, követelményeinek pontos megismerésére. Már ajánlatunk elkészítése előtt, majd később is kapcsolatot tartunk vevőinkkel, tájékozódunk megelégedettségükről,
- A visszajelzések alapján folyamatosan fejlesztjük szolgáltatásainkat, hogy megőrizzük és javítsuk szolgáltatásunk minőségét, ezzel erősítve piaci pozíciónkat is.
- Folyamatosan bővítjük munkatársaink szakirányú és minőségirányítási ismereteit.
- Törekszünk új anyagok és technológiák megismerésére,
- Csak bevált szállítókat kérünk fel közreműködésre.
- A jogi előírások betartását, a munkavégzés pontosságát - alvállalkozók esetén is - rendszeres ellenőrzéssel biztosítjuk.
- A minőségi követelményeket, az előírásokat a napi munka során minden dolgozó betartja.
A fenti célok eléréséhez az MSZ EN ISO 9001:2015 szabvány szerinti minőségirányítási rendszert alakítottunk ki és működtetünk. Ez biztosítja, hogy a munkafolyamatok meghatározott, dokumentált és ellenőrzött módon kerüljenek végrehajtásra a vevők és a szolgáltatásainkat igénybe vevők igényeinek kielégítésére.
Valamennyi dolgozó kötelessége saját munkájában a minőségi munka megvalósítása, fenntartása és közreműködés a hibák, a nem megfelelő minőségű termékek, szolgáltatások feltárásában, a rendellenességek javításában és a nem megváltoztatható hiányosságok megszüntetésében. A vezetőkre ez kiemelten vonatkozik, ők felelősek az előforduló hibák, minőségre negatívan ható körülmények felderítéséért és megszüntetéséért.
Dunabogdány, 2020.06.15. Dr. Patócs László